Blogging tips


dimarts, 26 de juliol del 2016

Screen printed cargo duffle


Avui us ensenyo una nova bossa pensada per a dur les coses del bebè. Es tracta de la Cargo Duffle Bag, dissenyada per l’Anna Graham i de la qual us vaig penjar un tutorial de com fer-la i que podeu veure AQUÍ. Aquesta vegada encara és més especial, ja que per a les butxaques he fet servir una tela que he estampat jo mateixa amb serigrafia. Què us sembla el resultat? Jo el que us he de dir és que... em va costar molt enviar-la!! :D
Today I’m going to show you a new nursery bag. Is the Cargo Duffle Bag (again!), designed by AnnaGraham, and which I posted a tutorial that you can follow HERE. This time is even more special because for the pockets I used a fabric that I printed myself using screen printing technique. Do you like the result? I’m going to say that ... It was really hard to send it away! ;)





La tela coral és de lli gruixut, que li dóna una textura molt natural i agradable. El lli de les butxaques el vaig estampar amb un kit de serigrafia que venen a Vostok Printing Shop, i me’n van ensenyar a un curs que vaig fer al centre Tres Roques, a Mataró. Ja tinc ganes de provar d’estampar més coses!
The coral thick linen gives a natural and organic texture really soft.  I printed the linen of the pockets using a screen printing kit that you can buy at Vostok Printing Shop, taking some screen printing classes at Tres Roques, in Mataró. I can’t wait to try another printing!


  
A conjunt li vaig fer un necesser bastant gran, ideal per a dur-hi els bolquers o alguna muda.
I also sewed a large pouch, great for carrying diapers or clothes.



Aquesta bossa és especial, ja que és per una amiga meva que viu a Madrid, amb qui encara que ens hem vist poc al llarg dels anys, sempre hem tingut una connexió especial. Ara tant ella com la Lucía, la petita que ha nascut, tindran una part de mi que les acompanyarà en els seus passejos :)
This bag was special because I made it for a friend, who lives in Madrid, with whom I always had a special relationship, even we can’t meet quite often. Now she and Lucia, the little girl which has born, will have a part of me going with them everywhere :)

  
Recordeu que teniu el tutorial per a fer-vos aquesta bossa AQUÍ (traduït de l’anglès i calculat en centímetres).
Remember that you have the tutorial to make this bag HERE (translated from English and calculated in centimeters).

 


Que passeu bona setmana! Espero ensenyar-vos més novetats aviat!!
Have a great week! I hope to show you more projects soon!!



1 comentari :

  1. Xulíssima! M'encanta com has combinat les teles, i la que has serigrafiat tu, t'ha quedat genial!

    ResponElimina

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...